logo_large_ nog kleiner

Verzenden & Retourneren

Verzenden & retourneren

Verzending
Je bestelling wordt gemiddeld binnen drie werkdagen na ontvangst van je betaling verzonden. Over de verzending van je bestelling wordt je per mail geïnformeerd.

Wij doen zaken met gerenommeerde verzendbedrijven. De verzending van je bestelling vindt plaats onder volledige verantwoordelijkheid van het verzendbedrijf. Voor beschadiging, vermissing of andere problemen tijdens de verzending is Ollie&Flo niet aansprakelijk.

De verzendkosten bij Ollie&Flo zijn standaard € 3,95 per bestelling voor leveringen in Nederland. De verzendkosten voor je bestelling worden berekend zodra je de gewenste artikelen in het winkelmandje zet.
Bij bestellingen boven € 25,00 worden geen verzendkosten berekend.

 

Retour
Wij doen er alles aan om je via onze website uitgebreid en volledig te informeren over de artikelen. Mocht een artikel desondanks niet aan je verwachting voldoen, dan kan dit geretourneerd worden en ontvang je het aankoopbedrag terug.

Onze retourprocedure is als volgt:

  • Een retour aanmelden doe je door een mail te sturen naar info@ollieenflo.nl.
  • Je retourzending moet binnen 14 dagen na onze verzending bij ons terug ontvangen zijn.
  • De artikelen dienen in de originele staat van verzending te worden teruggezonden.
  • Na aanmelding van je retour, dienen de artikelen voldoende gefrankeerd retour gezonden te worden aan:
    Ollie&Flo, Scheisteen 9, 5411 BS Zeeland, Nederland.
  • Denk aan de frankering, deze zijn voor je eigen rekening.
  • Na ontvangst en controle van de retour gestuurde artikelen wordt het retourbedrag gecrediteerd en terugbetaald binnen 30 dagen.
Heb je vragen over retourneren? Neem dan gerust even contact met ons op! We helpen je graag verder!

Ruilen
Het is ook mogelijk om een artikel te ruilen, dit gaat volgens bovenstaande instructies, zodra de retourzending bij ons is binnengekomen sturen wij de nieuwe bestelling naar je op. Geef via de mail aan welk artikel je wilt omruilen en welk artikel je er graag voor in de plaats wil ontvangen. Wij sturen vervolgens op onze kosten (eenmalig) de geruilde artikelen naar je terug.
Indien er eerst nog een bijbetaling gedaan moet worden informeren wij je hierover per mail.
Een teveel betaald bedrag wordt binnen 14 dagen op je bankrekening teruggestort.

 

Klachten
Natuurlijk kan het ook voorkomen dat het artikel niet voldoet aan de gestelde eisen, stuur dan een mail naar info@ollieenflo.nl en wij zullen deze klacht in behandeling nemen en proberen dit zo goed mogelijk op te lossen.

Wij gebruiken cookies om de gebruikerservaring te verbeteren of om advertenties te kunnen tonen. Door gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Privacy & Cookiebeleid
SLUITEN